105 дней за решеткой. Катерина Борисевич
Коронавирус: свежие цифры
  1. Служит в армии и копит на дом в деревне. В женском биатлоне — новая звезда (и она невероятно милая)
  2. Носкевич: Уголовное дело Тихановского до конца месяца будет передано прокурору для направления в суд
  3. Минское «Динамо» снова проиграло питерскому СКА в Кубке Гагарина
  4. Белорусов атаковали банковские мошенники. Откуда у них данные, почему их сложно найти, как защититься
  5. Казакевич озвучил социальный портрет «преступника», «связанного с протестной активностью»
  6. «Вместо 25 рублей — 129». Банк повысил предпринимателю плату за обслуживание в 5 раз из-за овердрафта
  7. Итоги ажиотажа: за два месяца техосмотр прошло столько машин, сколько раньше за полгода
  8. Год с коронавирусом. В какие страны сейчас могут слетать белорусы и что для этого нужно
  9. Все магазины Bigzz и «Копилка» не работают. Компания ушла в ликвидацию
  10. «Парень выдержал полгода». История мотоциклистки, которая в 25 лет стала жертвой страшной аварии
  11. На продукты рванули цены. Где сейчас выгоднее закупаться — на рынках, в гипермаркетах, дискаунтерах?
  12. Две машины в Андорру, пять — в Эстонию, 121 — в Германию. Интересные факты об экспорте авто из Беларуси
  13. Инициатива BYPOL выложила напутственную речь якобы экс-главы МВД по случаю его ухода с должности
  14. «Малышке был месяц, они ее очень ждали». Что известно о троих погибших в страшной аварии под Волковыском
  15. «В школе думали, что приводит бабушка». История Даши, у которой разница в возрасте с мамой 45 лет
  16. Беларусбанк начал выдавать потребительские кредиты. Какую сумму дадут при зарплате в 1000 рублей
  17. По зарплатам «в конвертах» ввели новшество. Оно касается как работников, так и нанимателей
  18. ЕЭК предложила Беларуси избавиться от обязательного перечня белорусских товаров в магазинах
  19. «Осторожно, тут могут быть бэчебэшники». Как в Купаловском прошел первый спектакль после президентских выборов
  20. Белорусские биатлонистки стали вторыми в эстафете, проиграв одну секунду
  21. Перенес жуткое сотрясение, но вернулся и выиграл два Кубка Стэнли. Хоккеист, которым восхищается весь мир
  22. Новый декан у ФМО БГУ и большой красно-зеленый флаг в Новой Боровой. Что происходило в Беларуси 4 марта
  23. Медики написали открытое письмо главе профсоюза: «Мог ли врач промолчать и позволить опорочить имя убитого?»
  24. Как перекладывают «по карманам» долги госсектора и чем это чревато
  25. Протестировали, как работает оплата проезда в метро по лицу, и рассказываем, что из этого вышло
  26. «За полтора месяца мое душевное рвение ушло в минус». Минчанка продала квартиру и купила синагогу
  27. «Наш пессимизм не оправдался». Что сейчас происходит со стартап-сообществом в Беларуси
  28. «Мы с вами не допустили гражданского раскола». Лукашенко и Кубраков поздравили милиционеров
  29. Эксперт рассказал, как правильно посеять семена и что делать, чтобы они взошли
  30. Уволился декан ФМО БГУ Виктор Шадурский. Он возглавлял факультет больше 12 лет
реклама


tio.by
tio.by
Як прывучыць курыцу прыдарожнага сэрвiса несці залатыя яйкі? I хто каму павiнен зрабiць крок насустрач: аўтамабiлiсты або прадпрымальнiкi? Гэтую тэму сёння аналiзуе "Народная газета".

“Аўтаўладальнікі рэдка спыняюцца, бо мала аб’ектаў сэрвісу належнага ўзроўню, а бізнес не інвесціруе ў гэту сферу, бо нізкая інтэнсіўнасць руху транспарту. Лічыць, што выгадна працаваць там, дзе праходзіць больш за 6-8 тысяч машын за суткі. А ў нас на некаторых адрэзках нават міжнародных калідораў часам бывае менш за 2 тысячы”, - тлумачыць старшыня Рэспубліканскай канфедэрацыі прадпрымальніцтва, уладальнік двух аб’ектаў прыдарожных паслуг Віктар Маргелаў.

Вырвацца з гэтага замкнёнага кола можна, лічыць ён. Трэба даць інвестарам і ўладальнікам прыдарожнага сэрвісу дадатковыя льготы. У свой час такая тактыка, напрыклад, дазволіла хутка раскруціць аграэкатурызм.
Інтэнсіўнасць развіцця прыдарожных паслуг залежыць і ад менталітэту айчынных аўтамабілістаў - уладальнікаў легкавушак, на якія, па некаторых падліках, прыходзіцца больш за 60% транспарту, што рухаецца па галоўным міжнародным калідоры нашай краіны - брэсцкай трасе. Калі нашы суайчыннікі перастануць браць у дарогу бутэрброды, а будуць спыняцца ля прыдарожнага кафэ, тады і бізнес пачне з цікавасцю развіваць сэрвіс. Праўда, і ўладальнікі прыдарожных пунктаў харчавання павінны зрабіць крок насустрач. Цяперашнія 5-8 долараў, якія вымушаны аддаць у некаторых прыдарожных кафэ наведвальнікі, для замежных аўтаперавозчыкаў, магчыма, і не шмат. Але для беларусаў гэта немалыя грошы.

Каб вырашыць праблему белых плям айчыннага прыдарожнага сэрвісу, лічаць эксперты, неабходна, каб дзяржава яшчэ больш ільготнымі падаткамі стымулявала развіццё прыдарожнага сэрвісу, а прадпрымальнікі не гналіся за высокімі прыбыткамі, а павышалі якасць паслуг і зараблялі за кошт павелічэння колькасці кліентаў. Паспрыяць развіццю прыдарожных паслуг мог бы і рост даходаў насельніцтва.

Пры выкананні гэтых і некаторых іншых умоў транзітны калідор Беларусі мог бы ператварыцца ў прывабную гасцёўню, якая будзе прыносіць дывідэнды і дзяржаве, і прадпрымальнікам, і насельніцтву".
-35%
-15%
-15%
-30%
-5%
-50%
-10%
-25%
-20%